Barcelona Gratis és finalista

Seguidores i seguidors d’aquest blog

Com ja us vaig comentar abans de l’estiu, i molts i moltes recordareu ja que m’heu votat, enguany vaig presentar el blog Barcelona Gratis als Premis Blog Catalunya 2013 que organitza l’associació STIC.CAT (Societat de Tecnologia i Coneixement ). El passat 3 de setembre va finalitzar el període votacions i aquest blog ha quedat finalista en la categoria de blogs de Cultura i tendències i a l’apartat de blogs personals.

Per això us vull donar les gràcies a totes i a tots els que em seguiu i que heu fet posible arribar fins aquí. El proper 28 de setembre, a Granollers, es proclamaran els guanyadors. De moment jo ja he guanyat, doncs he tingut el vostre suport.  Moltes gràcies!!

Els blogs finalistes, a més d’aquest, en la meva categoria són aquests:

§                     Els Bastards
§                     Les Havaneres
§                     2a temporada de Polseres Vermelles
§                     BCNCultura.cat


1 comentari: