300.000

Barcelona Gratis ha arribat avui a la xifra de 300.000 pàgines vistes des del seu naixement el desembre del 2010.

Fa dos anys i mig que vaig començar a seleccionar activitats gratuïtes per a que tothom pogués gaudir de la cultura a Barcelona, independentment del seu nivell econòmic. Quan vaig començar no em podia imaginar que algun dia podria escriure això: 300.000 visites.

En tot aquest temps només he deixat de publicar quan he fet vacances o, en algun cas que he estat malalt. La resta del temps he estat fidel a la meva cita amb vosaltres i cada dia he publicat un post amb actes gratuïts.

Amb aquest petit text només vull agrair-vos la vostra fidelitat, i els vostres comentari tan aquí en el blog com a la pàgina de Facebook on ja hi ha més de 6.600 seguidors.

En total he escrit 881 posts, hi ha 145 persones subscrites a través de l’e-mail, i algun dia hi ha hagut més d’un miler de visites.

Totes aquests xifres m’encoratgen a seguir amb la meva tasca.

Si teniu alguna idea no dubteu a comentar-la i recordeu que cada dia hi ha activitats gratuïtes per a fer a Barcelona i que les trobareu al Barcelona Gratis.

1 comentari:

  1. Moltes gràcies per la iniciativa i l'esforç en recollir un ventall tan ampli d'activitats.

    ResponElimina