Tancat per reformes

El desembre del 2010 vaig començar a publicar regularment activitats gratuïtes al Barcelona Gratis. Estàvem en plena crisi econòmica i em va semblar que, ja que disposava de molta informació, podia ajudar a que la gent gaudís de la cultura gratuïtament. La ciutat oferia, i ofereix, moltes possibilitats per fer-ho.

Han passat gairebé set anys des d’aleshores. Set anys en els quals, excepte en períodes de vacances o per causes majors, no he deixat de publicar diàriament propostes culturals.

En aquest temps la plana ha rebut més d’1.200.000 visites la qual cosa sembla indicar que la meva percepció era correcta.

A més del blog vaig obrir una plana al Facebook que té prop de 10.000 seguidores (sou majoria). En aquest plana és on més he notat la relació amb la gent que em segueix. Allí m’heu felicitat, m’heu desitjat que em millori quan estava malalt o que tingués unes bones vacances quan tancava el blog per vacances. Alguna vegada també m’heu criticat (sempre amb raó) per algun error que he comés: normalment dir que una activitat era gratuïta quan en realitat no ho era.

Crec que ha arribat el moment d’aturar el blog i replantejar-me’l. Això no vol dir que tanqui la “barraca” definitivament, però sí que vull reflexionar sobre el seu (i el meu) futur.
De moment aquest estiu deixaré de publicar entrades diàries, tot i que, al Facebook encara hi aniré compartint aquelles activitats que m’arribin i que cregui que poden ser d’interès per vosaltres. I al Twitter també (i no forçosament les mateixes).

Com diu la cançó “no és un adéu per sempre, és un adéu per un instant...”.


Fins aviat i que tingueu un bon estiu!!!



5 comentaris: